Friday, August 24, 2007

سيظل ازرق


عدت مره اخرى الى مساحتى الجميله الزرقاء .. لم استطع الا ان اعود بالاخص هذا اليوم لما له من خصوصيه لدىّ
فكرت فى البدايه ان اكتب لماذا انقطعت عن الكتابه فى المدونه .. الا اننى لا اجيد تعريه مشاعرى المختلفه على الورق - ولا اعلم كيف اكتسبت هذه القيود - وربما كان هذا هو السبب اننى شعرت بما لم استطع التحدث عنه وعرضه هنا
عدت لاننى افتقدت هذه المساحه النقيه من نفسي وافتقدتكم جميعا .. افتقدت كل اختلاف كلماتكم الذى يجذبنى واشعر فيه بشيء من نفسي
واود ان اشكر كل من اهتم بالسؤال عنى و عناه امرى .. وايضا لكل من زار المدونه اثناء غيابي فهذه الزيارات عنت لى الكثير


8 comments:

الراقـــص مع الذئـــــاب said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخييييييييييييييييرااااااااا
ليه كدا يا بنتي الغيبة ديه
الف الف الف حمد الله علي السلامة
كويس اني لحقتك قبل ما امشي
بجد والله فرحت جدا علي رجوعك تاني لمدونتك الجميلة
قبل ما تستريحي وتقعدي كدا عاوزين بقي الجديد

مرة تانية حمد الله السلامة ونورتي مجتمع التدوين تاني يا عالي ازرق
دمتي في خير اختي الكريمة

mohand said...

السلام عليكم

لا يا شيخه
بقي تغيبي دا كله ومش عايزه تقولي الاسباب

طيب انا مستني تقرير مفصل بقي بكل حاجه
ولما نشوف

تحياتي

Bossy said...

السلام عليكم

حمدلله علي السلامه

متخليش قد ايه فرحتيني

انتي رجعتي ومقدرتيش تبعدي عنا واحنا كمان منقدرش نستغني عن وجودك
وعن كلامك الرائع
نورتي مدونتك من تاني

مستنين موضيع جامده
بس ايه بقي المناسبه بتاعته اليوم دا
حمدلله علي السلامه
واتمنالك دايما التوفيق

عالمى ازرق said...

الراقص مع الذئاب

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الله يسلمك
والله انا اللى اسعدنى الاقيك اول رد
الجديد جاى قريب بأذن الله
وربنا يخليك ده منور بودكم فيه
وشكرا بجد على كلامك الجميل وترجع بالسلامه بأذن الله




mohand

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بس كده؟
انا هرفع تقرير مفصل لحضرتك فى اقرب فرصه يافندم
وبعدين انا اللى مستنيه جديدك فى مدونه مصريات




Bossy

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الله يسلمك
وميرسي يابوسي بجد على كلامك اللى اسعدنى
المدونه منوره بزيارتكم

م said...

حمد الله على السلامه
كنت بدخل هنا على فترات وما الاقيش جديد
مستنيين الجديد

Great wishes said...

حمد الله على السلامه يا بنتى

هو كل واحد يحب يشوف غلاوته اليويمن دول يقوم قالفه مدونه .. و الله انا قلبى وجعنى معاكم
لا و على حظك انا اول ما عرفت انك قفلتى روحتك كاتبالك رساله اطمن عليكى يوم 8/8 و اقولك عودى يا بليه ..قامت الرساله مبعوتالى انا مش عارفه ازاى ..يمكن كان قلبها حاسس انك راجعه :))))

عموما نورتى يا صاحبه العالم الازرق

رانيا منصور said...

كده بردو يا جارتي؟؟

وحشتيني !!

عالمى ازرق said...

محمد الهنداوى

الله يسلمك
شكرا على زيارتك والجديد قريب جدا بأذن الله



Great wishes

الله يسلمك
سلامه قلبك ياجميله
ان شاء الله ميكونش فيها غياب تانى
وبجد مش عارفه اشكرك ازاى على كلامك الجميل
وعلى انك فكرتى تبعتيلى رساله
النت منور بيكم




رانيا منصور

عدت وليس لمساحتى فقط
و لمساحتك التى دائما مااجد فيها نفسي
والله وانتى كمان وحشتينى جدا