Monday, September 5, 2011

نجحت يارداااااااااااااالة




بعد طول عناء ومذاكرة وحضور اخر محاضرتين لكل مادة

وبعد ماكنت الفرع المفقود فيه الامل فى العيلة





انا نجـــحــت يارداااااااااااااااااااااااااااالة

حتى فى المادة اللى كنت فاقدة الامل فيها

وقولت : طالما ان الدعاء كان بذمة وضمير وتركيز قررت ادخل افتح واحدة كانز على باب المدونة واعلق لمبة زرقاء






ملحوظة



بالنسبة للهدايا مش هقول متتعبوش نفسكوا وكلام المجاملات ده

بصفة عامة انا بقبل كل ماخف وزنة وغلا ثمنة






وجزاكم الله كل الخير على الدعاء

18 comments:

موناليزا said...

هو طبعا ألف مبروك
بس هى الدراسة لسه بدأت أصلاً!!:)

أندروميدا said...

الف مبروووك ... وعقبال الشهادة الكبيره اللي هيا ايه.. ما عرفش : ) .... وفي انتظار الحاجه الساقعه .. عشان ريقي من كتر الدعاء : ) ... وبالتوفيق دايما ان شاء الله : ) .... وفي انتظار الحاجه الساقعه .. عشان ريقي من كتر الدعاء : ) ... وبالتوفيق دايما ان شاء الله

عالمى ازرق said...

موناليزا

الله يبارك فيكى ياجميلة
دى نتيجة التيرم اللى فات وعلى فكرة كده كمان طلعت بسرعة تخيلى ؟

نورتينى ياجميلة








اندروميدا

الله يبارك فيك
المهم انت بس ركز فى دعائك معايا
و نظرا لمجهوداتك الملحوظة خاصة فى المادة الميئوس منها انا جايبة معايا الكانز واحتمال قطعة الجاتوة تصل خلال الثلاث ايام القادمة

شكرا لك
ودايما سعيدة بوجودك

سابرينا said...

مبررووووووووووك ياااااااالولو
أنت تأمري بس......كل اللي أنت عايزااااه
يارب أكتتتتتتتتتر مما تتمنيه

عالمى ازرق said...

سابرينا

الله يبارك فيكى ياجميلة
وطالما انك بادرتى بالكرم الحاتمى ده
عايزة سلامتك
وبجد وجودك فرحنى

دمتِ بخير

Anonymous said...

يااااااااااااااااااه الحمد لله انت بالذات اقولك الف الف الف مبروك لازم ندعيلك انت بالذات احنا بنجى بالتهديد ان ايامى اللى جاية لونها غامق لو مانجحتيش لا قدر الله الف حمد وشكر ليك يارب
اما بالنسبة للمادة الميئوس منها ده ولا حاجة بالنسبة للمادة اللى قبل كده اللى انا بقى كنت بدعيلك فيها بدم قلبى مش لسان بس
الف مبروك وعقبال اللى جاى
وربنا يملى حياتك كلها نجاح وتوفيق اللهم امين
احدى المهددات من قبلك
economic_a

Van Gogh said...

طب يلا ادينى عنوانك عشان نبعت الهدية
وخدى بالك انا من مدرسة القيمة المعنوية..يعنى بتوع الورد والكلام ده
(:
الف مبروك من كل قلبى
الناس الحلوة هما اللى لما نزورها نلاقيهم فرحانين وبيشركونا فرحتهم
والله فرحتينى
:))))

عالمى ازرق said...

economic_a

والحمدلله نطلع من التجربة دى بنتيجة مهمه جدا ان كل طالب ميئوس منه وكل مادة ميئوس منها .. هناك دائما بصيص امل فى الافق
وانا تقديرا لمجهوداتك عاملة حسابك تتصورى مع الكانز
مقصرتش معاكى فى حاجه اهو

مش هقولك نورتى بقي وبتاع زى مدونتك برضو







Van Gogh


انا كده ليا عندك بوكيه ورد ، وعامة مش بنسي انا

الله يبارك فيك و يفرح قلبك
ودايما منورنى بزيارتك

رانيا منصور said...

الفين مبروك يا صاحبتي

ومبروك اللمبة الزرقا
وهاتي إيدك خدي وردة حلوة هدية

زرقا :)

حسن ارابيسك said...

ربنا يوفقك
في حاتك العملية والعلمية
الحقيقة تجولت قليلاً في تدويناتك السابقة ولقد لفت نظري تدوينة
هل بعد هذا الموت ..موت
كانت مقالة رائعة بحق والفيلم الذي تحدثتي عنه وأشرتي إلى فكرته وربطه بموضوعك أعجبني في الحقيقة الربط وأعجبني فكرة الفيلم وذكرني بفيلم
OPEN YOUR EYES
لتوم كروز
المهم تحمست أن أبحث عن فيلمك المشار إليه لأشاهد تلك القصة الجميلة
تحياتي
حسن أرابيسك

عالمى ازرق said...

رانيا منصور

الله يبارك فيكى ويباركلك فى بنوتك
ومش هخبي عنك طبعا ان اللمبة الزرقا انا سحبالها سلك من الجيران لغاية مااقدم على عداد للمدونة

- - - - -
شكرا على الوردة ... الزرقا
وعلى تواجدك هنا







حسن ارابيسك

شكرا على الدعاء
وكمان على انك خلتنى انا كمان استرجع قراءة الموضوع ده بذكرياته وكل ظروفه المحيطة وانى ابص على التجربة بنظره حياديه بعد تخطيها
وعلى فكرة الفيلم فعلا حلو هتستمتع بيه
وايضا الكتاب رائع ويستحق القراءة

اسعدتنى زيارتك

نبض اسكندرية said...

الف مبروك
عثبال كل سنة وكل يوم تكونى ناجحة فى حياتك

ذو النون المصري said...

الف مبروك
هدية مين
انتي بتحلمي
التهنئة كلمتين في التعليقات و بس
تحياتي

mhsnelmhmdy said...

امممم مبروك

ابراهيم رزق said...

الف الف مبروك

يعنى انتى باصه للهدايا

طب فين العصير او الكانزى و الجاتوه

لو سمحتى انا مش بحب الجاتوه الاسبونش انا بحب المنفيه

الف الف مبروك مرة اخرى

عالمى ازرق said...

نبض اسكندرية

الله يبارك فيكى
اسعدتنى زيارتك واتمنى تكرارها






ذو النون المصري

الله يبارك فيك
بس ده حتى الفترة الجاية انتخابات المفروض تكون سخى عن كده .. على الاقل علشان مستقبلك السياسي

نورتنى






شخصٌ مَا

ممممممم
الله يبارك فيك






ابراهيم رزق

الله يبارك فيك
بس شكلك كده فهمتنى غلط
عصير وكانز مع بعض؟؟؟
انا اندهشت بصراحة
واتصدمت بقي اما لقيتك بتسأل عن الجاتوة وبتنقى كمان
عموما ياجماعه الكانز اللى على باب المدونة وحتة الجاتوة للتصوير فقط وبمجرد الانتهاء من التجربة الفتوغرافية الحاجات هترجع لاصحابها تانى

الله يبارك فيك
و اسعدنى مرورك

richardCatheart said...

الف مليون مبروك ويارب ديما

فين الجاتو بقى

اسم المدونه روعه فالازرق من اروع الوان الكون واحبها لقلبى جداااااااااااااااا

شكرا على زيارتك والمرور الجميل وان شاء الله فى تواصل ديما

عالمى ازرق said...

richardCatheart

الله يبارك فيكى
للاسف قطعة الجاتوة كانت مدة تأجيرها اسبوع واحد بس هعمل حسابك المناسبة الجاية بقي

نورتينى ياجميلة