Friday, October 19, 2012

لاشــيء يشبه ... حبي لها


الصور تم التقاطها فى شهر يونيو 2012 بالاسكندرية
منطقة ابوقير


لانها متفردة ، مختلفة ... وأجمل مدينة بالدنيا كلها .... فلا شيء يشبه حبي لها


فى طريق طويل

تتضح معالمه بعد حين


بكافة تفاصيلة


الدافئة


والجميلة



والرائعة





والنقية



لأجد بنهايته ... ذلك الاتساع اللانهائي
الذى طالما حلمت به





ثـــــم




 أعثر
 

 
على كل الطرق الاخرى

الأجمل



 التى يخبئها لي ... القدر




وفى الاخر ... هنشوف خروف العيد فى صورة تذكارية نادرة
اما كنت ببسبسله ... وهو واقف يظبط كادر الصورة
علشان يظهرلنا انيقا هكذا


كل عام وانتم بكل خير 
وعيد أضحى سعيد على الجميع
اللهم تقبل منا صالح الاعمال واكتب لنا رضا ترزقنا به
رؤية وجهك الكريم
آميــــــــــــــــــــن

9 comments:

Anonymous said...

التصوير رائع

انا مصدقتش جمال المنظر ..انا موجودة فأبوقير وحافظها

لكن التصوير خلانى كأنى بشوفها لاول مرة

أندروميدا said...

كل سنة وانتي طيبة ... عيد سعيد عليكي وعلي كل احبابك .

واكيد طبعا ... الواحد بيستمتع بصورك الرائعة في كل مرة ... فالعيون الجميلة .. دائما ماتري كل ماهو جميل ورائع .

rona ali said...

بيجد تصوير رائع واللون اللبنى والازرق اعشقه حقيقي في الصور

كل سنه وانتى طيبه ياقمر :)

wafaa said...

كل سنة وانتى طيبة :)
جميلة الصور فعلا

مصممة أحلام said...

كل عام و انتي بالف خير

Anonymous said...

أنا من اسكندرية و عمرى ما شفت الجمال دة :)

L.G. said...

انا عايشة في اسكندرية طول عمري وتصدقي عمري ما شفت ابوقير نهائي

شكرا انك خلتيني اشوفها بس بعيونك انت :)
تحياتي

Unknown said...

الزّمن الجميل تحيّيك وتدعوك الى تصفّحها و الاشتراك فيها

عالمى ازرق said...

Anonymous

انا كتير بحس ان الصورة مش بتكون مجرد نقل قدر ماهى احساس اللى بيصور كمان

اسعدنى المرور



اندروميدا

وانت بكل خير وراحة بال
متأخرة قوى .. بس معلش
انا ايضا بستمتع بمرورك العطر

دمت بخير





rona ali

وانتى بكل خير ياجميلة
نورتينى





wafaa

وانتى بكل خير
انتى الاجمل




مصممة أحلام

وانتى بكل خير وسعادة




L.G.

المكان هناك أجمل من الصور
وان شاء الله تزوريها قريب

نورتينى





منجي بـــــــــــــاكير

شكرا على المرور